2_Melekannesi Merhabalar kızlar 17+1 de olanlar cinsiyeti öğrendinizmi ben daha öğrenemedim merak edim siz öğrendizmi diye🙈☺️
Ayshen_ay 2_Melekannesi bizim oğlan 24+1de gösterdi o güne kadar hiç kgöstermedi her keste kesin kız o yüzden göstermiyor söylüyordu
2_Melekannesi Zeynep_ayaz maşallah Allah sağlıcakla kucağına almayı nasip edsin bütün bekleyenlere inşallah benim 1 kızım var bakalım bu bebiş ne olcak😊😌
gullcannn 2_Melekannesi Amin hepimiz sağlıkla alalım inşallah. Pozisyonla alakalı görürsün inşallah sende🥰
Zeynep_ayaz 2_Melekannesi 2_Melekannesi allah bagislasin canim rabbim gonlundeki nasip etsin insallah 🤲🥰
2_Melekannesi gullcannn saol canım inşallah sağlıklı hayırlı evlat olsunda fark edmez ama insan ilam merak ediyor 😄😌
gullcannn 2_Melekannesi Aynen benimde öyle hangisi olsa çok sevinecektim. Ama tabi merek ediyor insan☺
2_Melekannesi Ayshen_ay maşallah sağlıcakla gelsin evet öyle diyorlar ama erkeklerde geç gösteriyor pozisyonla ilgili bence çünkü kuzenim bebeğide oğlandı 7 aylığa kadar göstermemişdi😄😊
Egeymen Ayshen_ay ay bizim de öyle oldu ya 13+6 da gittik sırtı dönüktü bacaklarını da hiç açmadı herkes o yüzden kızdır kesin erkek olsa gösterirdi diyor
2_Melekannesi Senemolcay maşallah Sağlıcakla gelsin oğluşun Rabbim isteyen herkese versin inşallah ☺️💙
2_Melekannesi Sumisalii %90 kız dediyse değişmez ama yinede 16 haftadan sonra daha net olur o zamanı bekleyin derim sağlıcakla gelsin Allah hayırlı evlat etsin inşallah ☺️
Sumisalii 2_Melekannesi hayirlisi olsun bklm kismet tabiki onemli olan saglikli olmasi ama iki kizimm var oglum olsun isterim gonulde istiyor isde
2_Melekannesi Sumisalii aynen öyle canım benimde bir kızım var insan acaba oğlum olsa nasıl olur diye düşünüyor Allah gönlündekini nasip edsin inşallah daha küçükmüş belki yanılmış olabilir doktor 16 haftadan sonra net olur sağlıcakla gelsin inşallah 😊