Nevruz_beril06 kızlar benim dünyalar güzeli bir kızım olacak ama ben isim konusunda çok kararsızım yardımcı olur musunuz lütfen benim aklımdaki isimler ❣️beril ❣️maysa ❣️defne
Duygus97 Nevruz_beril06 bizde aynı durumdayız düşündüğümüz isimler Ada Kumsal Hanne Meva Ama hiçbirini de çok beğenmiyorum 😞 cok zormus isim işi
Nevruz_beril06 1haziran ben mayısla haziran arası doğum yapacam değişik ve güzel bir isim olsun istiyorum o kadar çok isim var ki hepsi birbirinden güzel kararsız kalıyorum yaaa😒😢😭😭😭
1haziran Nevruz_beril06 aynıyız 1 Haziran doğumum benimde ilk zamanlar asel istiyodum ama o kadar çok herkesten duydum vazgeçtim… derin ismini istedim oda eşimin konuşmadığı arkadaşının soyadıymış olmaz dedi cemre olucak sanırım benm miniğimin adıda
MaysaBade Nevruz_beril06 eşimde defne çok istiyor da maysa daha az daha orijinal bence ama yeğenimin adı olmasa kesin maysa koymuştum :)
Nevruz_beril06 MaysaBade evet ben hiç maysa ismi duymadım etrafımda bu arada lana ismi de çok güzel ama kaynımın kızı ismi 😅
Duygus97 Nevruz_beril06 çift isim olunca genelde baştaki isimle sesleniyoruz ama defne maysa da güzel sağlıkla gelsin inşallah
Aslhn8992 Nevruz_beril06 Beril 😍 yeğenimin adı ve o kadar narin, hisli ve akıllı bir çocuk ki maşallah🙏 Ona da bu ismi ben bulmuştum ❤️
Nevruz_beril06 Duygus97 evet ama ikiside çok güzel 😅teşekkür ederim canım benim hepimizde sağlıkla alalım kucağımıza bebeklerimizi🙏🥰