Merhaba hanımlar bnm 2 düşüğüm 2 kimyasal gebeliğim oldu 3 yıllık evliyim şimdiye kadar yapılan tüm testlerdde bir sıkıntı adet gecikmesi sonucu doktora gittiğimde pco lu olduğumu ve erken evresi olduğunu söyledi. Pco ile nasıl başa çıktınız ne kullandonız tavsiyeleriniz neler🙏