Melihakrds BeybininAnasi kaçlı almıştınız ve ne kadar süre 1numara kullandı çünkü 2numarada 3_6kg arası yazıyor benim doğumuma 5hafta var bebeğim 3kilo
BeybininAnasi Melihakrds valla ben bir paket kullandım ondan memnun kalmadım. O yüzden 25 günlük falanken molfix 2ye geçtim
mmek_2014 Benim ilk oglum 4050 gr ikinci oglum 3.760 gr dogdu ikisinde de sleepy 1 numarayla başladım gayette iyi oldu. İri bebek bile olsalar popoları o kadar minik ki 1 numara bile büyük geliyor emin olun. Biz 20-25 gün sonra 2 numaraya geçtik
Melihakrds mmek_2014 almışken fiyatı uygun diye 210lu almayı düşünüyordm o zaman daha az adette hem 1numara hem 2numara almak lazım galiba
Mervee26 Sen1meleksin 336lıydı galiba. Ama dediğim gibi zarar verirse bir paketi bile bitiremeyiz. Deneyip öğrenmek lazım aslında
mmek_2014 Melihakrds ilk günler çok fazla bez lazım oluyor. Yani günde en az 10 tane bez gidiyor. Biz 6-7 paket 1 numara kullandık sonra 2 numaraya geçtik. Ona göre hesap yapıp uygun olanı alın.
Ballilokmacik Melihakrds ben bebeğime 1 numara aldım 10 gündür kullanıyoruz. Almadan önce 1paket 1 numara almıştim bir paket de 2 numara herkes 1 küçük dediği için. Ana sonradan 1 numara yeniden aldım. Bence 1 numara yenidoğan için ideal. Çok stok yapmadan 1 numara alınmalı.
Melihakrds Ballilokmacik kaçlı aldınız ben 210lu sipariş etmiştim yorumlardan dolayı iptal ettim 210tane ziyan olur diye
Tugcngz Melihakrds bnm kızım şuan 2.5 aylık kullanan biri olarak konuşuyorm bn 1 numara slmıştm biraz zayıf dogdu 2820 şuan 2 kullanıyorum 5 kilo 3′te almıştım 2 bitince 3′e gecicam bnce 1 numara alın ama az alın 1 psket denryin
Ballilokmacik Melihakrds ben de yorumlara bakarak 40li aldım şimdi bı 40li daha aldım sanırım bu bitince yine bı 40li alırım. Bebeğim 3100 doğdu yine de oldu :)
Baybymucize Melihakrds ben kalıbı küçük diye duydum ama molfiks püre soft var öneririm hem pişik yapmıyor hemde yumuşacık yeni doğan bebeğim var 1aylık gayet severek kullanıyorum ve uygun fiyatı prima ise başka beze geçince pişik yapıyor diye duydum ondan kullanmıyorum
Aycaycaaa Ben hem 1 numara hem 2 numara aldım. Bir sitede 20 li paketler 10 tl di. 4 paket 1 beden 4 paket 2 beden aldım. Bebeğim doğmadan daha fazla almayıda düşünmüyorum. Pişik falan yapma olasılığına karşı
Aycaycaaa Melihakrds madre nino diye bebek alışveriş sitesi. Araştırırken tesadüfen buldum ama sorun yaşamadım. İndirim devam ediyorsa gönül rahatlığı ile alabilirsiniz
Meriiii9 Melihakrds madrenino diye bir siteden aldım bende 20 tanesi 10 TL den 4 paket 1 numara 4 paket 2 numara ama insallah 1 numaralar elimde kalmaz siz alırsanız Cok almayın 1 numaradan bebiş tombik olursa elinizde kalabilir.
Hatisyavuz Melihakrds siz yinede 1de alın benim oğlum 3650 doğmuştur sleepy 2numara kocaman olmuştu iki paket 1kullanmistim sayısı az olanlardan