Dlrcem Kızlar yaaa. 20 haftalık hamileyim bikaç gündür karnımın sağ tarafında yuvarlak şekilde kahverengi bi leke belirmeye başladı. Böyle ebatları 50 kuruş kadar hafif kahverengi bi leke. Böyle bişe yaşayan var mı
Happinessoon Dlrcem eğer o bölgen çok terliyorsa böyle tomur tomur akıyorsa terin mantar olabilir canım gebelikten önce bendede olmuştu tabiki doktora görün derim sadece tecrübemi paylaşmak istedim kafana takma yinede korkulacak bir şey yoktur