Ozlem-19 Kızlar özel hastanede doğum yapıcam allah izin verirse gecelik almadım 2 tane pijama takımı aldım suan için normal doğum gözüküyor gecelik şartmı sizce doğumdan önce doğuma giderken ne giyiliyor bilen varmı
akay123 Ozlem-19 normal doğumda gerek yok ama sezeryan olursa be tesettürlüyseniz şart çünkü yürüyüş için odadan çıkmanız gerekiyor
anneebrulice Ozlem-19 sezeryan olup pijama takımı giyenlerde varmış nasıl olduğunu bilmiyorum ama ben yineden gecelikte aldım üste kalsın diye cevaplıyorum ☺️
Haticeyuce31 Ozlem-19 ben hem gecelik hem pijama takimi almıştım gecelik kullanmadım ama norml dogum oldu pijama daha rahat geldi ama sezeryan olursa dikişlerden kaynaklı pijama falan rahatdiz edeceği için nolur nolmaz gecelik yanınızda olsa daha iyi olur 🙏
ikierkekannesi0408 anneebrulice ben sezeryan oldum ve çok rahat pijama giyebildim hatta hastaneden çıkarken beli lastikli pantolon giydim
Ballilokmacik anneebrulice Ozlem-19 canım ben sezeryanla doğum yaptım elbise de pijama da koydum. Kesinlikle pijama takımı daha rahat beli geniş olursa yani lastiği çok sikmazsa kullanışlı olan pijama takimiydi. Tavsiyem önden düğmeli yada fermuarlı almanız.
Miskokulum35 Görümcem pijama takımı almıştı sezaryen oldu hiç rahat edememiş lavaboda ve muayene esnasında. Elbise tarzı gecelik giydi hep o her yönden rahat oldu dedi.
BeybininAnasi Ozlem-19 bence kesinlikle şart. Ben sezeryan yaptım gerçi ama odaya gelince hemşireler giydiriyor tek parça olması iyi olur. Bir de kanama kontrolü yapılıyor dolayısıyla ilk gün gecelik şart bence. Daha rahat oluyor
threestar Ozlem-19 Doğumdan sonra ilk giyeceğim sey rahat olsun istedim uzun gecelik aldım pijamanın altını giymek belki rahatsız edebilir beni diye düşündüm 1 tanecik aldım yani, pijama takımı da koydum hangisi işime gelirse giyicem artık😀
Mervee26 Ozlem-19 doğum yapan bir hanım açıklığa bakılırken çok rahat ettim demişti gecelikle. Bilemiyorum ben hem gecelik hem de pijama takımı aldım
[silindi] Ozlem-19 benm ikinci dogumum hiç gecelik almadım ihtiyaç ta olmadı pijama takımı yetiyo bence
Minnakmucizemm Ozlem-19 canım normal yada Sezaryan farketmiyor gecelik istiyor hemsireler. Doğumdan çıkıp odaya gelince direk geceligi giydiriyolar. pijamayla ugrasmazlar çünkü.
Eymenimmmm Ozlem-19 normal dgmda nasil.olur blmem ama sezeryanda sart pijama rahat olmuyo gecelik tam anlamiyla rahtlık çünkü surekli kanama kontrolu dikis kontrolune geliyolar bn gecelikle cok raht etmistm