Esosun 2-2,5 saat sonra ölçüm yapılıyormuş ben doktorum ile konuştum biraz önce dönüş sağlayamamıştı da 😊 birkaç gin yine bu şekilde takip edilcekmişim eğer hala yüksek çıkarsa doz yükseltilcekmiş arkadaşlar. Bilgilendirme olsun benim gibi bilmeyen çıkarsa diye 😅