Merhaba hanımlar, benim ilk gebeliğim haliyle hem acemilik hem de zor geçiriyor olmanın verdiği sürekli bir endişe var. Gebeliğin başından beri şiddetli kasık ve karın ağrıları, bulantiyla geçiyor. Başlarda gittiğim doktor ağrılardan dolayı epey sık çağırıyordu ve bu konuyla ilgili bir risk de konuşmadık hiç. Daha sonra doktoru değiştirdim ve 4 veya 5 haftada bir göruyor, sıkıntılı olup erken gidersem de bi ton azar isitiyorum ultrason zararlı gelme gelme diye 😀 neyse ki o doktoru da değiştireceğim 😀 bu konuda sizin gittiğiniz hekimler herhangi bir fikir belirtti mi, şuan 15. Haftadayiz çok ağrılı olduğum için içim hiç rahat etmiyor daha sık gitmek istiyorum ama hakikaten bebeğime zarar verirse diye de korkuyorum 😒