Ben 10lu takım almadım 3 veya 5li aldığım takımlar iş görecek diye düşünüyorum çünkü içinden ekstra battaniye, çorap, ağız mendili falan çıkıyor ama onları da zaten aldım aldığım seyleri de aynı tonlarda almıştım takım gibiler ve çok daha uyguna geldi bence farklı farklı kombinler yapabiliyorum