Arwen21 bn 6 aylik evliyim canım bu sürede iki kimyasal gebelik gecirdim bierer ay ara ile adettime 3 gün kala dayanamayıp test yaptm pozitif hemen acilden kan verdim 110.5 çıktı adet günüm cumartesi yarın kan verecegim insllh artmıstır suan çıkan deger normal dedi acildeki doktor bklm rabbim gerkese nasip etsin inşallah kucağımızda görmeyide nasip etsin inşallah 🤲🤲