Arkadaşlar çok yeniyim bu konuyu burdan yazmam doğru mu bilemiyorum ama bugün adet günümdü kan testi verdim (tabii önce dünkü hamilelik testi silik çıkınca) beta hcg 60 çıktı ancak doktor değerin çok düşük olduğunu söyledi bilgisi olanlar yardımcı olabilir mi?
ben de ovülasyon testi ile takipteydim☺️Herkesin hayırlı haberler almadı dileğiyle🤗