Merhaba 16+5 hamileyim 1 hafta öncesine kadar çok fazla kabızdım çareler arıyordum şimdide iki günde bir kerelik ishal oluyorum normalde ishal günde 2-3 sefer oluyor biliyorum benimki 3 günde bir kere oluyo ama o bile rahatsız ediyor karın ağrısı yapıyor ne yapmam lazım?