Bence kullanılmalı, ne yazık ki ne kadar dengeli ve sağlıklı beslensekte artık hiç birşey doğal değil ve yeterince vitamin içermiyor yediklerimiz dışardan takviye almak şuan için bebeğin beyin ve göz gelişimi için çok önemli 3. Aya kadar kullanılıyor zaten