Dağ tarafımdakı bartholin kistimden aöeliyat oldum tamamen alındı ama şimdide sol taragımda var küçük çokmkorkuyorum oda apse yapar mı diye ameliyat olan ikiside şişen benim gibi olan var mı buda apse yaparsa bidaha ameliyat olucam diye o kadar korkuyorumkı🥲🥲