Gayenur 12 haftalık hamileyim bugün başlayan karnımda sertleşmelerim var kasılma gibi de ikinci hamileliğim olduğu için erkenden hissetmeye başladım hareketlerini ama karnım belim bi acayip ağrıyo sancı var benim gibi olan varmı erken dönemde
Madinanin-Annesi Gayenur 12haftada bende haraketlerin hiss etdim ama karnim hic yoltu.Karin sertlesmem 21haftdan basladi simdide arada oluyor.Doktora gitdim o bana tonusun var dedi baska doktor yok dedi.Gunde bir iki kere olmasi normal dedi.Diger doktor erken doguma yol acar dedi.Her agizdan bir laf duydum)))bir wey anlamadim bu gunde oldu bakalim