Eray bey benim de doktorunde tüp bebek yaptık ve maddi açıdan bütçem el vermedi için aynı hastanede Öney bey ile devam ediyorum ama detaylı için salı günü gittim Eray beye yaklasik yarım saat falan baktı ve her. Zamanki gibi muhteşemdi hiç korkma endişe etme herşey ile tek tek bakiyo çok güzel bı şekilde bakiyo canım