Kızlar 33+5 gebeyim serklajım var geçen hafta 29mm di rahim ağzı bi kaç gündür vajina içinde yanma var ama akıntım felan yok, kötü koku yok bebek büyüdüğü ve baskı yaptığı için serklajdan dolayı mı yanma yapıyor acaba ? Yaşayan var mı böyle bi durum?