Kızlar 31+2 deyim son 2-3 gündür sağ böbrek ağrısı çekiyorum. Evde homeofis çalışıyorum bütün gün bilgisayar başındayım. İlk günler bütün gün oturmaktan ağrıyodur dedim ama geçmiyor internette de hiç iyi şeyler okumadım.
Ama idrar yaparken yanma vs yok sadece gebeliğim başından beri akıntım var. Aranızda böyle bi sorun yaşayan oldu mu ?