Kızlar 40. Haftadayım yarın 40+1 oluyorum doktorum 10una kadar doğum olmazsa 11 inde gel demişti gidicem ne yaparlar ne olur acaba ilk kızımda böyle gecikme yaşamamıştım 2. Doğum daha mı zor oluyor :( bebeği geç gelip doğumu zor olan veya kolay olan var mı ..