bircivcivannesi selam kizlar eczanelerde satiliyormus sanırım kullanan faydasını gören var mı ,16. haftadayim bulantidan bunaldim, plasebo mu gerçekten tesiri var mı merak ediyorum
Mooommyy1 bircivcivannesi ben sabah bulantilari icin geceden takip yatiyorum , ama faydasini goremedim malesef her sabah bulanti ile uyaniyorum.😑 gün icindekilere faydasi olur mu bilmem . Benim gunduz bulantim olmmuyor o yuzden takmiyorum gunduz.
bircivcivannesi Mooommyy1 forumda eski yorumlara da baktım konuyla alakalı şimdi gerçekten faydasını gören yok :/ balon sanırım
Gulhan16 5 para etmez hiçbir işe yaramıyor o kadar direndim kullandim baya bi zaman ama zerre faydasını görmedim para tuzağı başka bisey değil
Gulhan16 bircivcivannesi Rica ederim malesef öyle en güzel ilacı zaman aslinda ben yeni yeni kurtulmaya başladım ama yinede Prilam kullanıyorum o baya bastırıyor