Sermec27 Hamidekskr normal diye biliyorum ama benim gibi tansiyonunuz hep düşükse mesela benim hep 8 5 dir 10 11 olsa cok kötü oluyurum sizi etkileyebilir ama riskli bir tansiyon değil 🥰
rmdfile Hamidekskr normal canım 🤗 14-10 dan sonrası tehlikeli 😐 tansiyon hastasıyım ilaç kullanıyorum keşke benim de 11-6 olsa ☺️ Sağlıkla kucağımıza alalım inşaallahh 🤲🏻