ayseeerl13 Kızlar 36 haftalik oldum ve bebek cok toplanio karnim cok sertlesiyor.sizdede dueum boylemi
urazaslan ayseeerl13 bilgim yok kuzum ama üstte kalsın diye yazıyorum. 34+2 yim benimde ara arada kasılıyor
kuzeylianne ayseeerl13 Bende de dünden beri göğüs kafesi altında öksürğnce agrı var. Sizlerde de oluyor mu yoksa üşüttüm mü🤦🏻♀️😅 bu arada toplanma olayı bende 35. Hafta 4gün boyunca oldu ama 36 da daha iyi gibi.
Ortmenanne16 ayseeerl13 evet toplanma çok var bende. Yürüyüş yaparken birden kasıyor karnım ve vajinadan anı sancı giriyor ama geçiyor hemen 🥺🥺🥺
EMerve Haftadayız. Benim de özellikle akşamları oluyor. Karnım o kadar gergin oluyor ki sağ tarafta toplanıyor 🤭
Fer4h ayseeerl13 bende aynıyım canım ama benim erken doğum riskim var düzenli aralıklarla sertleşmen olursa haber ver demişti doktorum
Asya1209 Bende 35.haftadayim..bende de başladı .göbek deliğinin etrafına toplanıyor.cok sert oluyor.ozellikle aksamlari