esraMom1 Kızlar çiçek sepetinden eşime dün hediye sipariş ettim ama hâla hazırlanıyor 14 şubata yetişmiycek galiba of geç sipariş ettim galiba 🤦🏻♀️sizlerin geldimi ilk kez sipariş ediyorum çiçek sepetinden hediyeleri nasıl güzelmi?
Ebrununbebe esraMom1 canım çiçek sepeti çok iyi bi uygulamadır. Ve teslimat tarihi mutlaka bildirir. Sen siparişi verirken tarihe bakmadın mı acaba. Gün içerisinde teslim edilecekleri söylüyor. Tarih aralıkları veriyor iyi yani çok nadirdir aksadığı
Serendipity esraMom1 cicek sepetinden cok sik alisveris yapiyorum simdiye kadar hic sorun yasamadim. kisisel hediyelerin genelde tedarik sureci gec oluyor cicek vs alimlarinda gun icinde teslim.
Nnjwkwkl esraMom1 ben çiçek sepeti çağrı merkezinde çalıştım canım özel hediyeyse zaten o.gu yetişir demiyor keşke önce söyleseydin sonuçta net tarihli ürün almamissinz
aylininannesi61 Geçen sene eşim bana çelenk yolladı adıma başkası almış para iadesi bile yapmadılar 😅
esraMom1 Serendipity yaa evet fotoğraflı şeyler sipariş ettim bilseydim erken sipariş verirdim cevabınız için teşekkürler 🤎
esraMom1 Nnjwkwkl ya evet ilk kez alışveriş yaptım teslimat tarihi 11.18 Şubat arasıydı sanırım yetişmiycek te çok teşekkür ederim 🤎
Nnjwkwkl esraMom1 ama güvenir merak etme tüm.urunleri şuan çalışmıyorum ama begnemeyince arayp şikayet edince telafisi.falan oluyor
esraMom1 Nnjwkwkl yaa ama inşallah güzel olur bari değsinde çok tavsiye eden oldu herkes çok memnun umarım bende memnun kalırımda değiştirmek zorunda kalmam