NebahatBoncuk canım vallahi bitmiyor sadece geçici kesiliyor kum temizleniyor sonra tekrardan üretiyor yani vücudun ürettiği bişey demişti doktor bana ve en az senede 1 kere yaşıyorum ama çok şükür şuan hamileliğimde yaşamadım belkide çok su içiyorum hamile kaldığımdan beri ondandır onun haricinde senede 1 kez yaşardım üstelik kanama yapıyordu bende o denli şiddetli sancım oluyordu o yüzden doğum sancısı pek korkutmuyor beni😂😂😂😂ama idrar tutmada tetikliyormuş haberin olsun hiç bir şekilde idararını tutma ve bol su iç günlük 3 litre içmeye özen göster