Anne18 Hamidekskr kullandığınız ilaçlar ağır gelmiş olabilir. Derin derin temiz havada nefes alın havadar olsun yeriniz geçmiş olsun inşallah geçer birde sırt üstü yatmayın
zeyzeyyyy Hamidekskr değerlerinize baktırdınız mı kansızlık yapıyor çarpıntı. Benim de öyleydi kan üzümü yiyorum bir avuç şükür yükselmiş kanım şimdi iyiyim biraz geçmiş olsun
Sedaerhan Hamidekskr bence doktora gidin kalp çarpıntısı olunca bebeğin de kalbi hızlı çarpıyor bi yakınım öyle oldu doktor takip ediyor
tulay_asya67 Hamidekskr bende panik atak hastasıyım YouTube dan doğru nefes nefes terapisi videoları ac günde 10 dk ayır yap inan çok iyi gelicek muhakkak dene geçmiş olsun
elifinannesiiii Uzanıp dinlenmeyi deneseniz? Bu arada kaç haftalıksınız acaba bizde 15 haftalık oldu bende çarpıntı hissediyorum karanlık sessiz ortamda uzanıp dinlenmek iyi geliyor.
Busra3509 Hamidekskr benim bu durum hamilelik basından beti var 22 hafta oldum hala bitmedi Carpıntı çok Nabzım 140.150 bilr göryo ,