Herkese merhabaaa🙋🏽♀️ 10haftalık hamileyim doktor seçimimi henüz belirleyemedim 😞Küçğk bir şehirdeyim özel hastane yok özel muayenelerdede doktor Doğum yaptırmıyor devlettede mecbur kalmadıkça Sezer’den yapmıyorlar. Açıkcası çok kararsızım normal Doğumdan korkuyorum şimdidende doktorumu belirlemek istiyorum. Sizler Doğum konusunda kimlerden hangi Bilgileriniz aldınız ve cesaretlendiniz anlatırmısınız?