Zynpk 3babylovep kac haftalik bebek.benimde oyle 19 haftada hissetmeye.basladim o.gunden.beri hep.boyle
PIRIL Benim ikinci gebeliğim, doktorum bana bu gebeliğinde aşağıda hissedersin hep demişti, gerçekten de öyle oldu 24. Haftadayım hep aşağıda hissediyorum. Tekmeleri hep kasıklarımda
Zynpk flawles durusundn dolayi oyle.hissediliuo kizim boyle.değildi bnm.bu boyle….suan zaten basi asagida dedi dr.belki de.hep oyleydi ondn oyle.hissediuorm…bnm.sıkıntı olmadi simdiye kdr sizinde olmaz ins