Babyaren ozlemaykt İnsülin kullanan birisi olarak söyleyeyim bu bahsettiğiniz şekerin düşmesi kafanız karışmasın :) ve şeker gebelikte çok önemli bir etken bence doktorunuza danışmanız daha doğru olur :)
ozlemaykt Krizantem_ dün aslında kahvaltı cok az ettim ama gün içersnde ceviz falan yemiştim 🤷🏻♀️ bir de hamur falan yediğimde oluyor bazen
mervg1 ozlemaykt ben de aynı seyler var baş dönmesi kalp carpıntısı soğuk terleme halsizlik ve tansiyon düşüklüğü çıktı. Tuzlu veya sekerli seyler yiyip hal derman kazanmaya çalışıyorum 😪siz kaç haftalıksınız
ozlemaykt mervg1 ben 6 haftalık oldum bugün , ilk 3 hafta önce falan yaşadım eşime bana bişeyler oluyor dedim böle ayaklarım tutmuyordu sanki başım dönüyordu meyve suyu falan getirdi kendime geldım , bir de dün oldu 🤷🏻♀️😞