Ebruuu2 Merhabalar , 6haftalık gebeyim dün oturduğum yerde kanamam oldu.hemen doktora gittim kesenin alt kısmında kanama başladığı söyledi.Hastanede yattım 1gün suan için yalnızca kahve lekelenme geliyor sizce tekrar gitsem mi normal mi?😥
ahtnhtcsi_28 Ebruuu2 büyük ihtimalle yerleşme kanaması bende de olmuştu doktorun ilaç verdiyse kullan yat dinlen kendini yorma