Sevoss23 ben de aynı şekilde 222-23.haftalarda hala kilo almadım diye endişeleniyordum ama merak etmeyin bundam sonra çok güzel geliyo kilolar🤣 bir de gün içinde öğünlerinize dikkat edin. Kahvaltı 2-2.5saat sonra meyve sonra öğle yemeği sonra yine ara öğün sonra akşam yemeği bu şekilde düzenli yerseniz kilo alımı düzenli olıyor