Borusesi anni-8 3500 doğdu iri bebek 4000 kilo üzeri olandır bir de bazı doktorlar söylüyor iri bir bebek diye
sosi5 Zeynepreyyan ahaha haftasına göre mi fazla mı bacım sizin haberiniz yok o daha önce olmuş 😂 şaka maka bende 34 de doğum yaptım oğlumu 34+3 dü 2240 dı ödem gidince kaldı 1800 ah ah ne zor günlerdi
Zeynepreyyan anni-8 bilmiyorum ki canım çocuk doktoru bir şey demedi. Kan şekeri 7 çıkmış . Genetik tahiller filan yapıldı geçici mi kalıcı mı onlar araştırıldı. 1 haftada o tahlillerin sonucu çıktı
mmek_2014 Biri 4050 gr digeri 3.760 gr dogdu. İkiside haftasına göre 2 hafta önde gidiyorlardı. Doktorum hep iri bebek diyordu
Zeynepreyyan sosi5 😂😂 masallah senin normal canım. Benim ki bir doğdu 45 cm 3080 Gr gözleri görünmüyordu 😁😁
Mervee26 Arkadaşlar iri bebeğe özenmeyin lütfen. İri bebek annenin şeker hastası olduğunun göstergesi çok çok yüksek ihtimalle. 2.5 kilo doğan da 5 kilo doğan da büyüyüp yetişecek Allah’ın izniyle. Sağlıklı olsun inşallah hepsi
anni-8 Mervee26 canım özenme değil benimki endişe, haddinden fazla kilo olunca, ne yapacağımı bilemiyorum :(
sosi5 Zeynepreyyan ahaha tahmin edemiyorum zamanında doğsaydı 6 kiloyu görürsünüz herhalde kuzum maşallah nazar değmesin tombişe 💕
Zeynepreyyan sosi5 amin inşallah canım inşallah. Hiç bir bebeğe nazar değmesin inşallah ❤️❤️ şimdi ikinciye hamileyim. Doktora sordum ilk bebeğin iri olması ikinci bebeği etkiler mi ? 8 aylık 3080 Gr doğdu dedim. Doktorun gözleri açıldı. Op maşallah bayağı iyiymiş diyor 😁😁