[silindi] Merhaba hanımlar hangi hastanede hangi doktora muayene oluyorsunuz doğumu hangi doktoru düşünüyorsunuz?
Zelihaferhat Bende kontrollerime nenehatun ayşenur hanım buhara hastanesi muhammet beye gidiyorum. Doğum için buhara hastanesi olucak ama humeyra hanım yada fatma hanıma düşünüyorum doğum 😊
Beyzasar Zelihaferhat merhaba atatürk üniversitesinden neden vazgeçtiniz acaba yorumlarınızdan anladığım kadarıyla buhara düşünüyorsunuz🙈ben de kararsızım
Nesoo [silindi] hayır canım önce hümeyra hanıma gittim. Bilgi vermiyor pek konuşmuyordu o yüzden Fatma hanımla devam ettim. Memnunun
[silindi] Nesoo bende önce demet hanıma gidiyordum ama pek ilgili değildi Fatma hanıma gittim gerçekten güzel ilgilendi Güler yüzlü bir doktor inşallah ona devam ederim siz de ona mı devam edeceksiniz ?
ilknursarsoy Aysel123 bende erzurum tekmanlıyım istanbulda yaşyorum eşim trabzonlu bnde özledim şuan memleketimi 😢
Zelihaferhat Beyzasar canım araştırma hastanesi olduğu için fazlasıyla stajyer var ve çok kalabalık o yüzden ben vazgeçtim en iyisi buhara hastanesi orda olucak benim doğumum hayırlısıyla
Hilal1206 Buharada doğum yapmayı çok istiyorum ama eşimin inadı yüzünden nenehatun da olucak doğum doktor da kısmet o gün hangisi nöbetçiyse o olacak hakkımda hayırlısı olsun evladımı sağlıkla sıhhatle kucağıma alayım gerisi boş
Beyzasar Zelihaferhat anlıyorum. Buharada çoğunlukla sezeryan oluyor diye duyuyorum bu yüzden çekiniyorum açıkçası ama tabi nasip normal isteyip sezeryanla olma ihtimali de var.
GNR Canlar ben 20+2 günlük hamileyim buhara hastanesi humeyra hanıma muayene oluyorum🤗doğumumu da nasip olursa yine orada yapmayi düşünüyorum