Selam hanımlar. Pazartesi günü alttan muayene oldum ebe rahmi baya uyardı. Dün den bugun kadar 3 keredir nişan geliyor. Hafif kanlı sarımsı. Az önce de sıcak sarı biraz su geldi. Panik yapmak istemiyorum. Dr mesaj attım henüz dönmedi. Bebeğin hareketleri iyi. Sizce doğum başlamışmıdır. Bu arada sancım yok ara ara sertlik oluyor bebekte