Durucukkkk Sevdaelmc canım ikinci çizgi pek belli değil gibi. Idrarı fazla damlatmissin. Birdaha dene istersen sabah ilk idrarla 3 4 damla yeterli 🙏 inşallah hamilesindir.
Sevdaelmc Durucukkkk canım benim çok tuaf oldu bu ay ondan aklım esti yapıyım dedim ben normalde 6subatta adet olmam gerekirdi 31ocakta oldum 3 gün sürdü 2gun leke geldi adetim bitti abdestlendim çok uçuk pembe leke geldi aklımda şüphe kalınca yapayım dedim
EmineYavuzhan1 Sevdaelmc Sabah ilk idrarla yap canım ama sadece 3 damla damlatıp 5 dakika bekle Rabbim gönlüne göre versin inşallah 🤲🏻
EmineYavuzhan1 Sevdaelmc Yerleşme kanaması olabilir canım inşallahta öyledir arkadaşımın da öyle oldu 2.ay öğrendi hamile olduğunu o leke şeklinde gelen pembe kanı regl kanı sanmış meğer değilmiş umarım seninde öyledir hadi inşallah güzel haberini alırız 🤲🏻