Kimyasal içerdiği için boyalar sakıncalı. Bitkisel falan diyolar ama ben onlara da inanmıyorum. Dip boyam 3 parmak oldu nerdeyse ama doğuma kadar boyatmayı düşünmüyorum. Bence sende boyatma. Riske atmaya değmeyecek bişi sonuçta. Hiç bişi bebeğimizden önemli değil.