Kubra_dmrr İnşallah canım,doğumlarımızda yakın zaten olabilir bence😊
İnan titreteye titreye çıktım koltuğa,selda hanım bebeğe usgde bakarken söyledi alttan muayne edicem diye korkudan çocuğuma bile bakamadım doğru dürüst😣Sekreter öyle yardımcı oldu ki bana anlatamam.Üstelik öncesinde ufak bir tartışmamız olmuştu.Ellerimi sıkı sıkı tuttu,rahatlattı.Sarıldık en son hatta nasıl dua ettim ona nasıll🙈Selda hanım ise usg ile rahim ağzı uzunluğuma baktı ilk önce çok şükür normal.Sonra bakmışken çatı kontrolünüde edeyim dedi ama sadece tek parmakla🙊Gayet uygun çok güzel normal doğum için dedi.En sonda akıntıma baktı.Öyle kibar nazikti ki her doktor asla uğraşmaz öyle.Kasmasaydım eğer zerre birşey hissetmezdim inan.Onun için çok rahat ol.
Bu arada epiduralli normal doğum yapabilceğimi söyledi detaylarını anlattı bayağı,bilgilendirdi.
20 sine kadar burdayım o zamana kadar doğur dedi😅