Merhaba
37+2 haftalık hamileyim 2 gun once yuksek tansiyon sebebiyle gece acile gittim 15-8 ile başlayan hastanede bekleme maceram sabaha karşı 9-6 ile bitti.çok düşük miktarda idrarımda protein cıktı.hastaneden ayrıldıktan sonra kendi doktoruma gttim.suan alfamet içip, 24 saat idrar toplama yapıyorum.tansiyonum genel olarak 12 - 9 veya 14-8 aralığında saat başı ölçüyorum. Sürekli yatıyorum ve çok gerginim bu yüzden bunlar dışında doğal yolları kullanan var mı düşmesi için bir de demin tesadüf ölçtüm 16-10 cıktı ama kendimi iyi hissediyordum 5 dakika sonra gene ölçtüm 12-8 cıktı makineden mi kaynaklı anlamadım böyle bişey başına gelen var mı?