hmsre61 Merhaba anneler şuan ikizlere gebeyim. Kamu da çalışıyorum. Kaç haftalıkken doğum iznine ayrılıyoruz? 30 mu 32 mi acaba? Tek gebelikte 32 çoğul gebelikte nasıl acaba??? Şimdiden teşekkürler =)
Btlsr hmsre61 merhaba 30. Haftada izne çıkaniliyosunuz, bu arada pandemiden dolayı kamu çalışanları 24 veya 26. Haftada izne çıkabiliyomuş onu tam bilmiyorum araştır istersen
NefesDeniz hmsre61 Merhaba konunuzun direkt dışında oldu kusura bakmayın öncelikle ama, bende ikiz bebeklerimize hamileyim 28.haftadayım sizinde bu haftalarda halsizliğiniz çabuk yorulmalarınız oluyor muydu? Maşallah çalışıyorsunuz siz sormak istedim🙏🏻
Fer4h hmsre61 canım 24.haftada idari izinli oluyorsun. 30.haftada doğum öncesi izin başlıyor fakat dilersen çalışbilir raporu alabilirsin. Doğum sonrasıda 8hafta değil 10 hafta doğum sonrası izin kullanılıyor. Çalıştığın birimin personel işleri ya da mutemetlik yönlendirir seni raporlarını mutlaka teslim et
hmsre61 Btlsr 24. Haftalık raporumu bugun teslim ettim. Ben doğum öncesi 8 hafta izin doğum sonrası 10 hafta diye okumuştum birçok yerde o zaman tam tersi 🤦♀️
hmsre61 NefesDeniz ewet çok yoruluyorum. Sabahları iyiydim ama öğleden sonra çok halsiz oluyordum. Ewe gelip direk yatıyordum. Cuma gününden beri çalışmıyorum idari izine ayrıldım. Son 1 haftadır da masa başında çalışabildim. Kalçam çok ağrıyordu çünkü ayaküstü kaldığımda
hmsre61 Fer4h o zaman 10 hafta doğum öncesi 10 hafta doğum sonrası oluyor hiç bu şekilde okumadım ben. Multimet pek bilgi sahibi değildir kurumumuz küçük genelde kendimiz araştırıp haber veriyoruz =)
NefesDeniz hmsre61 Çok teşekkür ederim cevabınız için..evet bende aynıyım baya halsizlik ve yorgunluk başladı. Allah yardımcımız olsun.
Mineust hmsre61 yanlış bilgi canım bende memurum dogum öncesi 10 dogum sonrası 8 hafta toplamda 18 hafta iznin oluyor. 657 yi açıp okursan daha dogru bilgileri edinirsin burda herkes ayrı bişey kulaktan dolma bilgiler veriyor
Fer4h Mineust bende 657 liyim ikiz gebeyim personel işlerimiz 30.hafta da izine ayrıldım doğumdan sonrada 10 hafta dedi tek gebelik 8 yanlışınız var
Mineust Fer4h personeldeki çalışan kişinin bilgisizliği o zaman. Açıp mevzuatı okursanız doğumdan sonra 8 oldugunu görürsünüz.