nil_-32 Geç döllenme var bizde bir hafta geriden geliyoruz doktor adeti de ona göre ayarlayıp kaydetti doğum ultrasyonda çıkan tarih mi adete göre mi bekleniyor geç döllenme olanlar nezaman doğum yaptı 🤔
findikkurdu2 nil_-32 ilk haftalsrda tahmini döllenme tarihi tespit ediliyor. Sonra o tarihe göre 40 hafta bekleniyor. İleriki haftaalrda ultrasonda ileri yada gerinciksn değere göre doğum olmuyor. Son adet tarihi ve dollenmeye gore
Sema14 nil_-32 aynen ultrasonda çıkan tarih oluyor bende öyle oldu tabii bide bebek ne zaman gelirse😅
Esmanindunyasi nil_-32 benimde geride ama tarihim degismedi adet baz aliniyor bilgin olsun yani farkli doktora gideceksen karisiklik olmasin ben yumurtlama ve adet tarihimi bildigimden bebegim 1 hafta geri bunda sorun yok
balbocegimm nil_-32 cnm iki dogum yaptim her zaman son adet tarihi sorarlar oyle olmasaydı 2.hamileligimde bebek 2 hafta onde gidiyordu ben 41 haftada suniyle dogum yaptim son adet baz alinmis olmasaydi 43 haftalik dogum yapmis olurdum
nil_-32 Sema14 yani ben adet tarihimi biliyorum ama bir hafta geriden geldiği için doktor ultrasyondaki sat I değiştirdi sorduğum da işe adet baz alınır doğum da dedi kafam karıştı Ozaman neden adet tarihini değiştirdi 😂 kafamda deli sorular 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤔😂
Esmanindunyasi nil_-32 ultrason ile bebek uyumlu olsun diye oyle yapiyorlar cunku bas cevresi olcumleri bazen uyumlu cikmiyor veya usg tum olcumlerin ortalamasini alip ona gore hafta takibi veriyor ben her seferinde doktora gec dollenme diyorum
heyymomm nil_-32 benim de 4-5 gün var arada 39. haftadayım doktorum hala ilk geç döllenme var diyip yazdığı tarihten gidiyor son adete göre gitmiyor yani
nil_-32 Ben uçakla memlekete gideceğim de o yüzden soruyorum birazda 35 hafta son olduğu için çok erkende gitmek istemiyorum