Dorukunannesifatma Sabah 10 da doğum yaptım… kızlar korkmayın kendınıze guvenın gerısı kolay 😁🙏🏻 Suan hastanedeyım doğum hıkayemı sonra yazıcam , sorusu olanı cevaplıcam ınsallah 🌸🌸🌸
Hifaberra Dorukunannesifatma Bende bugün oldum canım 16:30 da Spinal sezaryen. İkinci doğumum. Gaz çıkartmak acılı oluyor mu ? Beni de yeni yürütmeye başladılar
Dorukunannesifatma Laylaaaa121212 yürütmeye geldıler karşıya bakıyorsunz bıraz acı ıllakı oluyor ama yürüdükce acılıyorsunuz🌸 sonrakı yürümeler daha rahat oluyor gecıcı oldugunu ve duzelcegınızı söyleyerek kendınızı guvenın 👍🏻