34_21_23 Melike_shn rahim toparlandıktan sonra kalınır tabi bende kürtaj sonrası kaldım. Kürtaj Gebeliğe engel değil 😊
Eliif_00 Melike_shn ben ilk hamileligimde kürtaj oldum doktor bana 2 ay sonra bekleme dedi beklersen gec olur dedi 3 sene olmadi bencr sakin beklemeyin ben hata yaptim pismanim
Minikbebek25 Melike_shn canım ben düşük yaptım ve tam bir sene sonra hamile kaldım bı hastalığın falan var mı bunlar çok önemli herkesin vücut yapısı farklı toparlanmasi degisebiliyo
Melike_shn ekimannesi3 korkiyorum ben 1 bucuk yil sonra hsmile kaldım ama gecen hafta kalbinin durdugunu ogrendim ve kurtaj oldum😔yine uzun zaman beklicem gibi geliyo olmayacakmis gibi geliyo
CerenYigit ekimannesi3 bende yeni kurtaj oldum iki ay ara verdikten sonra tekrar olsun istiyorum hemen ilk ay hamile mi kaldınız
ekimannesi3 Melike_shn Evet insan öyle düşünüyor ama oluyor bir sıkıntınız yoksa merak etmeyin. Hatta benim rezervim düşük olmasına rağmen kolay bir şekilde tekrar kaldım. Tek korkum aynı şeyin tekra olması. İki düşüğüm var çünkü 😔
Kekilligul_80 Melike_shn benim de bebeğimin kalbi durdu bende kürtaj olacağım.korkuyorum tekrar bebeğim olmaz diye…
34_21_23 Eliif_00 öyle söylüyorsunuz ama doktorlar da rahim toparlansın diye bekleyin diyorlar yoksa düşük riski oluyor. Bence bu sorumluluğu üstünüze alıp bence hiç beklemeyin demeyin 🙋🏻♀️
Eliif_00 Melike_shn kürtaj dan sonra 2-3 ay bekleyip ondan sonra yapin demisti yanlis anlasildiysam af ola tabi her doktor farkli ben almanya da yasiyorum türkiye doktorlari ne düsünür bilemiyorim ama siz yine doktorunuza danisin
Eliif_00 34_21_23 bana denileni söyledim kürtajdan 2-3 ay sonra yapin demisti doktorum onu anltmaya calistim ☺️Yoksa gec olur demisti öyle de oldu