sumeyye60 Gokceaygun16 Çoğunlukla belirgin şekilde geliyormuş ama Dr Banu Çiftçi bazen çok geç gelir, doğum sancıları başladıktan sonra veya anne fark etmeyebilir demişti videosunda.
17ekiiimmmm Gokceaygun16 burda okuduğum yorumlarda gördüm nişanı 1 hafta önce 3 4 gün önce gelmiş ama sancısı açılması yok. Benimde tam tersi ilk hamileliğimde sancım vardı sancıyla beraber nişanım geldi sonra hastaneye gittiğimde 3 cm açılmam vardı
Alinamoms Gokceaygun16 ben sordum ebem imkansız bişey dedi çünkü bebeğin geldiği noktada olan bir kapakçık gibi düşün o açılmadan nasıl gelicek o da açıldı mı kanlı pıhtı gibi gelir demişti.
Ayseege6156 Gokceaygun16 canım nişan herkeste gelmiyor yani aslında geliyor ama farkedilmiyor veya doğum esnasında gelebiliyor 👍🏻
Gokceaygun16 Alinamoms anladım benim bebiş itiliyor kafasını baskı yapıyor kanala mi girmeye çalışıyor anlayamadım da