fatmaklncc ben perinatolog a yaptırmıştımm bazı hastanelerde sadece radyalog bulunduğu için onlar bakıyo ultrason ile burun ense ölçümü yapılıyor omurilik,el ayak parmakları tam mı diye kafa çapı herşey ölçülüyor benim yaklaşık 45 dk sürmüştü hatta cinsiyeti de öğrenmiştim☺️ sonrasında kan veriyorsunuz kan değerlerinize göre risk durumu içeren bir rapor çıkıyor Dr unuz yorumluyor zaten .. bu kadar. Sevgiler 🌸