Leylaalin Favizm diye bir hastalığa sebep olduğu için hamilelerde ve çocuklarda tüketilmesi tavsiye edilmiyor. Benim doktorum kesinlikle tüketme demişti. Üstelik kendi bahçemizde yetiştiriyorduk. Ama tüketmedim. Normal zamanda bile kontrollü tüketilmesi gerekiyor.