heyymomm Pita93 herkeste o kadar farklı ki ben de bin kişiye sordum herkes farklı şey anlatıyor kimseninki aynı değil 😄🙈
Nazlicann1993 Pita93 2 cm açıklık ile 3 gün sonra yatisim yapılmıştı ilerlemedi sonra sezeryana dönmüştü benim
Zmra-13 Pita93 sancın veya suyun yada nişanın ne zaman gelrse gelir ben 40+3 haftalığım 1 cm açılmam ilerlemedi hala sancılarımda nstde hafif hafif çkyo ama alt kısımdada çok baskı oluyo oturamıyom bile
Pita93 Gokceaygun16 kanama oldu adet kanaması gibi sonra geçiyor oda hemen normalmış sonra rengi koyu kahveye dönüyor.dün akşam yoğun böyle jel gibi birşey geldi koyu kahve bende bilmiyom nişan mı değil mi.ama korkma Bi kaç gün sürermiş koyu kahve şeklinde az kanama canım.
Duygusuz Gokceaygun16 benim geldi bugun acılma kontrolüm den sonra ama Dr um bilerek yaptı nişan gelsin dogum baslasın diye
Pita93 heyymomm herhalde bebeğe bağlı birazda 🙈☺️ hem kalsın içerde diyorum biraz daha hemde gelsin istiyorum 😁
Pita93 Rengin_ canm ilk muayane yaptığında normal regl kanaması gibi oldu sonra geçti kahverengi döndü az az gelmeye başladı.ama ilk yaptığında normal kan gibi geldi
Abdullahm1 214765 Alttan şart değil karından da görünüyor ultrasonda rahminize doğru bakınca siyah bir Aralık görünüyor doktorum özeldeki üstten de görünür Alttan bakılırsa rahim uyarılır daha çabuk artar dedi açıklık
Abdullahm1 Benim 33.haftada 2 cm açılmam vardı şimdi evde yatış verdiler ama sürekli ayaktayım. Rabbim sağ Salim kavuştursun. Sizinde Alttan batmalarınız hassasiyetiniz oluyor mu mesela benim Alttan batmam arttı şuan 34 deyim
nev_hena Pita93 ben de öyle biliyorum, o yüzden son haftalarda yapıyorlar sanırım. Ben 37+5 iken yapılacak mesela.
Elifaysu Pita93 sancin olursa evde çek cnm benim iki gün boyunca sancım oldu hirinci gün hafif ikinci günü ikininiyordum bildiğin bağırış cagiris bekledim saat ikidegittim dokuz cm acilma