Fatoemir ben 32 haftadayım Mart 25 30 arası sezeryan olcam bır aksılık olmazsa
30 haftada gttım ozmn 1916 kılo boy 43 dedı 3 veya 4 hafta sonra gel dedı
Catı agrılarım var ama yaklaşık 24 haftadan buyana ozellkle gece dönerken oluyor bırde
normalde hiç mıde bulantım olmadı ama bu sıralar modem ekşiyor nedense