Burcinesgiyayla Kızlar 33+4 günlük hamileyim sanki göğsümün altı sıkışıyor zor nefes alıyorum ve sanki ayağa kalktığımda kasıklarımda bir ağırlık hissediyorum acaba bebek mi dönüyor ?
Gulsah_alp93 Burcinesgiyayla bende aynıyım 32. Haftadan beri rahatım yok her yerim acıyor solugum kesiliyor midem desen fena
Eprengarenk Burcinesgiyayla bende seninle aynı gündeyim ,geçen hafta aynı şikayeti yaşadım 2-3 gün göğüs ağrısı çektim baya sıkıştırdı sonra bi hafifleme hissettim bebeğim dönmüş şimdi şikayetim kalmadı sırt ağrısı haricinde 😅
Demiralpmoms Burcinesgiyayla Bebeğin pozisyonuyla alakalıdır cnm. Benimki bayağıdır doğum pozisyonunda hiç öyle bsey olmadı. Ams bazen çok ters yerlere tekme yıyorum😂veya hareket ettığınde kaşığımda acayip bir agrı oluyor anlatamam. 33+4 bizde🙈
Burcinesgiyayla Demiralpmoms Demiralpmoms vallahi anlatsak çok şey var da işte anca takıldığımız yerleri soruyoruz 😅
Minay Burcinesgiyayla biraz önce hissettiğimin aynısı benim ki dönmüştü zaten ama böyle bi mefes alamıyor gibiyim değişik bi his
Burcinesgiyayla Minay özellikle oturduğum zaman bana çok yapıyor diyorum acaba sütyen mi sıkıştı falan ama değilmiş nefes darlığıymış