NecatiMerveCingz benimde göbeğim aşağıda çevremde o kadar cahil insan var ki hepsi aaa bu göbek ne doğurucaksın sen deyip moral bozuyor.30 haftalığım bende ve hep karnım aşağıdaydı benim hala da öyle yani..Kaç kez ağladım bunun yüzünden. Doktoruma sordum herkesin karnı yukarda duracak diye bişey yok insanların dediğini kafaya takma desede insan çok sinirleniyo seni çok iyi anlıyorum..