41 haftalığım defalarca doktora gittim 41 olmadan başlatamayız dediler yarın sabahtan gel suni ile doğum başlatılacak dendi tavsiye verir misiniz hiç açılma yok sancım da yok apartmanda merdiven inip çıktım kaç kere ama etki etmiyor napmam lazım kendi sancım olmasını istiyorum