Gul_meftun ya sizinde mi aminiyosentezden sonra oldu, ya sonucum güzel geldi diye sevincekken sevinemiyorum ya bu nerden çıktı diye benimde doktorum önemli bişey değil takma kafanı artık dedi rahat nefes al dedi ama işte bakalım yarın bide enfeksiyona gitcem🥺 tetenozu olmayada korkuyorum yan etki yaparsa diye enfeksiyon varken